پیگیری سفارشات

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

  • روش اول: وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه سفارشات بزنید سپس روی نمایش عملیات کلیک کنید و در آنجا وضعیت سفارش خود را ببینید
  • روش دوم:چنانچه کالای شما از طریق پست یا تیپاکس ارسال شود می توانید با مراجعه به درگاه پست و تیپاکس و با وارد کردن شماره رهگیری مرسوله که برای شما پس از ارسال کالا پیامک کرده ایم نیز از آخرین وضعیت کالا مطلع شوید.
  • روش سوم: میتوانید برای اطلاع از وضعیت سفارش خود به کارشناسان ما در واتساپ پیام بدید و یا با آنها تماس بگیرید