راهنما و پشتیبانی

ما در اف دیجی مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان اف دیجی بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان اف دیجی تماس بگیرید.

  • آدرس سمنان-دامغان-بلوار آزادی-آزادی 7
  • تلفن
    09109685541 09014295995 ساعات کاری 9:00-20:00
  • ایمیل پشتیبانی info@fdigi.ir
تماس با ما

    سوالات حساب کاربری

    چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

    با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.

    چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

    در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

    چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟

    یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

    برای خرید از اف دیجی، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

    بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

    به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟

    مالک آن مشتری جدید اف دیجی باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد. اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد. جهت مشاهده شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید کلیک کنید.

    چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

    روی گزینه "بازیابی رمز عبور" کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

    می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

    چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

    پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

    سوالات پرتکرار

    چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟

    اف دیجی برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد "DKC " این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید

    چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

    با ورود به صفحه "سفارش های من و انتخاب گزینه ی "جزییات" سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی"مشاهده فاکتور"تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

    کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟

    به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، اف دیجی تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

    چطور در اف دیجی سفارش خود را ثبت کنم ؟

    بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

    در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

    شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

    شرایط گارانتی اف دیجی

    امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت اف دیجی مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد. جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 09014295995 اقدام نمائید.